Warunki zwrotów lub wymiany oraz odstąpienia od umowy: 
1. Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, możecie go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki poprzez odstąpienie od umowy lub wymianę na inny. 

2. Zwracany produkt musi posiadać oryginalne metki, nie może nosić śladów użytkowania, zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych. Jeżeli towar był jedynie przymierzony, nie nosi żadnych śladów użytkowania, uszkodzeń z winy użytkownika, możemy dla Państwa po uzgodnieniu wymienić na inny - należy wtedy nas o tym poinformować i postępować według otrzymanych instrukcji zwrotnych.

3. Przesyłkę przy zwrocie lub wymianie należy odesłać na Państwa koszt na podany adres zwrotny, przed wysyłką prosimy nas poinformować że dokonywany będzie zwrot/odstąpienie od umowy lub wymiana. 

4. Jeśli produkt spełnia wyżej wymienione warunki z pkt. 2 i wybrano opcję zwrotu, pieniądze za towar z wysyłką (jeśli zwracana jest cała zawartość zamówienia) zostaną przelane na Państwa rachunek bankowy podany w oświadczeniu. W przypadku częściowego zwrotu - Państwo pozostawiacie sobie jedną rzecz, koszty przesyłki nie zostaną zwrócone. 

5. Kupujący w przypadku wybrania opcji zwrotu towaru, otrzymuje zwrot pełnej kwoty towaru wraz z kosztem wysyłki, która została uiszczona przy zakupie produktu przez Kupującego - nie dotyczy kolejnych kosztów odesłania lub wymiany. 

5a. W przypadku wybrania przez Państwa opcji wymiany produktu i uzgodnieniu warunków, po otrzymaniu zwrotu poprzednio wysłanego towaru, wysyłany zostanie nowy towar w ciągu 7 dni.

6. Przy zwrocie należy przesłać lub wypełnić formularz zwrotu z ewentualną kopią faktury - jeżeli były wydawane oraz zabezpieczyć towar przed zniszczeniem podczas transportu przed wysłaniem produktu.

7. Odstąpienie od umowy lub zwrotu towaru nie jest możliwe, jeżeli:

-produkt  jest brudny, nosi ślady użytkowania

- następuje po terminie 14 dni od otrzymania przesyłki,

- towar jest niepełnowartościowy tj. niekompletny
- towar został wykonany na zamówienie Klienta, w tym wg specyfikacji Klienta służący spełnieniu indywidualnych potrzeb
oraz w pozostałych przypadkach szczegółowo opisanych w art.38, w ustawie z dn. 30.05.2014 o prawach konsumenta oraz Regulaminie sklepu. 

W przypadku wysyłki zwrotnej lub wymiany, Klient ponosi całkowity koszt wysyłki za zwracany towar - koszt zwrotu przechodzi na Kupującego. 

W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości proszę o kontakt mejlowy na: postmaster@colop.pl

Firma COLOP Polska Sp. z o.o.